2006-12-17
Kolejny etap prac to przygotowanie powierzchni sterowych,
ich instalacja, instalacja i regulacja serw.
miejsce na serwa w
skrzydłach
serwa przyklejone
i przykręcone do "klapki" zamykającej otwór na serwo
serwo schowane,
popychacz lotki wyprowadzony
popychacz klap
serwa pochowane :)
serwa: wysokość,
kierunek i podwozie
sterowanie
"drzwiami" podwozia
osłonę silnika
podzieliłem na dwie części - górna przykręcana "na stałe", dolna
łatwo odejmowalna - w celu wymiany pakietów
dolna osłona
trzyma się na 4 kołkach pozycjonujących śrubki 2mm) i na 2
magnesach
oświetlenie też
będzie - to dioda na końcówce skrzydła
kółko ogonowe oraz
otwierany wylot powietrza.
Ten wylot to nie tylko element scale - tędy faktycznie ma
wychodzić powietrze wpadające do kadłuba przez otwór w
owiewce silnika (chłodzenie aku)
od czasu do czasu
trzeba zmontować całość żeby nacieszyć oko ;)
Teraz - w oczekiwaniu na silnik - czas na skromną -
waloryzację - ale to w kolejnym odcinku :)
wariacja na temat
cockpitu P51 - 33g
reflektor świateł
lądowania
tu trzeba było się
nakombinować ...
Dualsky
XM5060CA-10 na miejscu, pod spodem 2x8S-2050Tanic
.
|