P51d Mustang 

 
P51d Mustang (Kucharski)

2006-12-17
Kolejny etap prac to przygotowanie powierzchni sterowych, ich instalacja, instalacja i regulacja serw.


miejsce na serwa w skrzydłach


serwa przyklejone i przykręcone do "klapki" zamykającej otwór na serwo


serwo schowane, popychacz lotki wyprowadzony


popychacz klap


serwa pochowane :)


serwa: wysokość, kierunek i podwozie


sterowanie "drzwiami" podwozia


osłonę silnika podzieliłem na dwie części - górna przykręcana "na stałe", dolna łatwo odejmowalna - w celu wymiany pakietów


dolna osłona trzyma się na 4 kołkach pozycjonujących śrubki 2mm) i na 2 magnesach


oświetlenie też będzie - to dioda na końcówce skrzydła


kółko ogonowe oraz otwierany wylot powietrza.
Ten wylot to nie tylko element scale - tędy faktycznie ma wychodzić powietrze wpadające do kadłuba  przez otwór w owiewce silnika (chłodzenie aku)


od czasu do czasu trzeba zmontować całość żeby nacieszyć oko ;)

Teraz - w oczekiwaniu na silnik - czas na skromną  - waloryzację - ale to w kolejnym odcinku :)

 


wariacja na temat cockpitu P51 - 33g


reflektor świateł lądowania


tu trzeba było się nakombinować ...


Dualsky XM5060CA-10 na miejscu, pod spodem 2x8S-2050Tanic

 

 

.

© hilbrycht.com