spitfire 

 
Spitfire 

Marzec 2004


Firma
GWS po serii modeli typu Stick powiększyła swoją ofertę o całkiem sympatyczne latadła. Między innymi o klasyczne warbirdy w wersji mikro - styro. Modele zyskują ogromną popularność na całym świecie. Są tanie, wyglądają jak rasowe warbirdy, małe i "podręczne" i chyba co najważniejsze: dają ogromne pole do popisu modelarzowi we wszelkich modyfikacjach i waloryzacjach. Warto zajrzeć tu http://gws-fans.com 

Moje zmiany/modyfikacje:
- napęd silnik CDROM (pakiet li-poly 3S 1200, regler Jeti 18A advanced) - w związku 
  z tym zmiana mocowania silnika, pakiet też wrzuciłem maksymalnie do przodu, także
  osłona silnika na gumkę a nie na śrubki
- chowane podwozie, inne kółka (te z zestawu są ohydne)
- wzmocnienie kadłuba: 2 pręty węglowe fi2
- wzmocnienie skrzydeł: pręt polistyrenowo-szklany fi2
- spozycjonowanie klapki z kabiną dodatkowymi kołkami
pobawiłem się także w szpachlowanie i malowanie aerografem (pierwszy raz w życiu)


wzmocnienia +~7g


łoże silnika, komora aku


we wszystkich spitach GWS które widziałem widać potężne szpary
między klapką kabiny a kadłubem - trochę to wyszpachlowałem


w komplecie z modelem są gniazda na podwozie chowane - niestety dla mniejszej
wersji podwozia - ja nieumyślnie zamówiłem większą. Wkleiłem więc
drewniane wsporniki do których przykręcone jest podwozie


zamiast oryginalnych ohydnych kółek zastosowałem piankowe, na które wyciąłem dziury
w skrzydłach. niestety nie chowają się do końca, może kiedyś dostanę gdzieś cieńsze koła ..


serwo podwozia, w sumie cały komplet podwozia to jakieś +28g


maszynka gotowa do malowania

 10 marzec

c.d. - gotowy ...

 

© hilbrycht.com